Din webbläsare tar inte emot inte cookies och du kan därför inte logga in på TimeCenter.

Har du iPhone, gå till:
Inställningar > Safari > Acceptera cookies > Välj 'Från besökta'

Är du vid en dator, klicka här för hjälp att aktivera cookies.

Jag kan inte logga in, vad ska jag göra?

1) Gå till Logga in

2) Klicka på Glömt lösenord

3) Fyll i din e-postadress och klicka på Fortsätt

4) Kolla din e-post för information om hur du väljer ett nytt lösenord

Kan du fortfarande inte logga in? Hör av dig så hjälper vi dig!
Tillbaka till vanliga frågor