Din webbläsare tar inte emot inte cookies och du kan därför inte logga in på TimeCenter.

Har du iPhone, gå till:
Inställningar > Safari > Acceptera cookies > Välj 'Från besökta'

Är du vid en dator, klicka här för hjälp att aktivera cookies.

Fördelar med onlinebokning

Få glada kunder och mer tid över.

Ta betalt online med Klarna

Dina kunder kan enkelt betala i samband med sin bokning. Du kan välja om de måste betala online eller om de kan även betala på plats. Om kunden betalar online så är du garanterad dina pengar, även om kunden inte dyker upp.

Kassasystem för flera företag i ett

Kassasystemet stödjer flera företag i en kassa, så det passar perfekt oavsett om du är frisör, terapeut, har en salong, spa eller gym. Komplett med kassaregister, kortläsare, kassalåda, streckkodsläsare och kontrollenhet till Skatteverket.

Påminnelse via SMS & E-post

Vi skickar ut en påminnelse till dina kunder så de kommer ihåg sin tid. Även du kan få ett meddelande via SMS eller E-post när någon bokar, avbokar eller ombokar sin tid.

Nyhetsbrev via SMS & E-post

Få bättre kontakt med dina kunder genom att skicka nyhetsbrev och erbjudanden via epost och SMS.

Ingen bidningstid & nöjd-kund garanti

Vi har ingen bidningstid och du får pengar tillbaka inom 60 dagar om du inte är nöjd. Allt för att du ska känna dig trygg.

Journalsystem

Om du använder Venturi journalsystem kan du nu få en överblick över dina TimeCenter bokningar i ditt journalprogram. Perfekt för dig som är naprapat, kiropraktor, osteopat eller fysioterapeut.


Din TimeCenter-sida

Så fort du har skapat ditt konto får du en egen TimeCenter-sida med en enkel adress, som t.ex. www.timecenter.se/demo. Där kan du presentera ditt företag och låta dina kunder boka tid.

Kunder sköter själv sina bokningar

Dina kunder loggar själv in via din TimeCenter-sida och kan boka, avboka och omboka sina tider.
Självklart kan du även bestämma regler för avbokning.

Säkerhet och GDPR

Vi skyddar dina uppgifter enligt vår strikta Dataskyddspolicy. Vår personal har sekretess och vi följer GDPR.

Inga konton behövs

När en kund bokar första gången så kommer vi ihåg deras uppgifter till nästa gång. Kunden får en bekräftelse på sin e-post och kan sköta sin bokning med "Hantera mina bokningar" knapp i bekräftelsen. Kunden kan skaffa ett konto med ett lösenord om de önskar, så de kan logga in utan bekräftelsen.

Boka-tid knapp

Lägg in en Boka tid knapp på din hemsida, Facebook och Instagram så är du redo att ta emot bokningar med TimeCenter.

Kom igång på 60 sekunder

Prova gratis


Har du några frågor?

Vi finns bara ett klick bort, så kontakta oss gärna!